Bendros investicijos:
€ 27,000
Franšizės mokestis:
€
Mėnesinis mokestis:
Pagal susitarimą.
Mėnesinis rinkodaros mokestis:
€ 0.00
Franšizių skaičius
Investicijos grąža
Laiko tarpas
PAGRINDINĖ INFORMACIJA
Įkūrimo metai: 2011
Franšizavimo pradžia: 2015
Įmonės padaliniai: 3
Franšizės padaliniai: 697
Bendras padalinių skaičius: 700
Darbuotojų skaičius padalinyje: 5
Sutarties laikas: 60 mėnesių
FRANŠIZĖ INTERNETE
TINKLALAPIS„KARI“ yra tarptautinis parduotuvių tinklas, siūlantis platų avalynės bei madingų aksesuarų pasirinkimą prieinamomis kainomis. „KARI“ siūlo platų prekių asortimentą tiek moterims, tiek vyrams. Čia parduodami tokie stilingi aksesuarai kaip: papuošalai, šalikai, diržai, rankinės. Taip pat apatiniai, maudymosi kostiumėliai, kojinės, pėdkelnės, antblauzdės ir kt. „KARI“ įmonė džiaugiasi galėdama pranešti, kad per savo veiklos metus laimėjo keletą apdovanojimų: „Customer Laurel 2013“, „Service Quality Star 2014“ ir „Service Quality Star 2015“.
Tinkamas kandidatas turėtų būti sukaupęs franšizės tinklo valdymo patirties, taip pat pakankamai kapitalo investicijoms.
„KARI“ bendrovė padeda atsidaryti visoms franšizės parduotuvėms, suteikiant pilnus mokymus naujiems darbuotojams. Atidarius naujas franšizės parduotuves, jomis bus ir toliau rūpinamasi.
Reikalaujamas mažmeninės prekybos parduotuvių plotas: nuo 150 iki 200 kvadratinių metrų;
Investicinė grąža (mėnesiais): ~ 24;
Bendras vienetų skaičius: 700;
Darbuotojų skaičius 1 parduotuvėje: 5;