Bendros investicijos:

€ 30,000

Franšizės mokestis:

€ 60,000

Mėnesinis mokestis:

3%

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2011

Franšizavimo pradžia: 2013

Įmonės padaliniai: 10

Franšizės padaliniai: 674

Bendras padalinių skaičius: 684

Darbuotojų skaičius padalinyje: 1-2

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„Equivalenza“ specializuojasi aukštos kokybės parfumerijos, kosmetikos ir namų kvapų gaminiuose už prieinamą kainą. Gaminiai kruopščiai paruošiami parfumerijos meistrų komandos, naudojant aukštos kokybės esencijas ir augalinį alkoholį, užtikrinant neprilygstamą kokybę.

„Equivalenza“ suteikia jums galimybę tapti nepriklausomu verslininku didžiulį potencialą turinčiame sektoriuje. Remiantis rinkos analizės bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, 2015 m. kvepalų pardavimai pasaulyje sudarė 45,7 milijardo JAV dolerių – 6% daugiau nei metais prieš.

„Equivalenza“ bendrovė teikia pirmenybę kandidatams, pasižymintiems:

• Komercinės veiklos kompetencijomis ir įgūdžiais;
• Atsidavimu klientų aptarnavimui;
• Vadybos gebėjimais;
• Aistra grožiui.

„Equivalenza“ jums suteikia:

• Pirmaujantį prekės ženklą pramonėje;

• Rinkodaros bei parduotuvių kampanijas;

• Ekspoziciją parduotuvių vitrinose ir vizualinį apipavidalinimą;

• Gaminių pristatymą: naujovės ir įvairovės;

• Nuolatinį mokymąsi ir tobulėjimą;

• IT technologijų palaikymą;

• Klientų aptarnavimą;

• Rinkodaros ir klientų lojalumo priemones: dovanų kortelės, el. paštas, rinkodaros kampanijos, dovanų kuponai ir kita;

• Pasaulinės reklamos kampanijas;
• Individualų veiklos stebėjimą su vadybininkų komanda;

• 360º apžvalgą: reguliarūs pristatymai ir susitikimai;

• Reklamines kampanijas;

• Komunikaciją;

• Skaitmeninį planą: socialinė žiniasklaida, internetinis marketingas.

Pagrindiniams franšizės parduotuvių darbuotojams skirti mokymai, vykstantys anglų kalba.

Mokymai rengiami klientų aptarnavimo, prekybos parduotuvėse, kryžminio pardavimo, gaminių ir informacijos srityse.

„Equivalenza“ pateiks parduotuvių veiklos gaires / taisykles, kurių franšizės gavėjas privalo griežtai laikytis.

Įmonės įkūrimo metai: 2011 m.;

Franšizės įkurimo metai: 2013 m.;

Iš viso parduotuvių: 684 (2019 m. Lapkričio mėn.) 10 įmonei priklausančių parduotuvių + 674 franšizės parduotuvės;

Rinkodaros mokestis: 0%;

Investicinė grąža (mėnesiais): 24–36;

Darbuotojų skaičius 1 parduotuvėje: 1-2;

„Equivalenza“ parduotuvių tinklas:

Tik geriausiose miestų vietose;

• Minimalus parduotuvės plotas yra 35 kvadratiniai metrai, su
sandėliu, kurio fasadinė siena bent 4 m.;

• Idealus parduotuvės plotas: nuo 35 iki 50 kvadratinių metrų (10 proc. komercinio ploto) ir sandėiys su 4–6 m fasadu;

• Sutarties trukmė: 5 metai, ją galima pratęsti remiantis abipusiu susitarimu.


Eduardo Vaz

Plėtros direktorius

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS