Nesustabdoma ispanijos grožio franšizė D-UÑAS

D-UÑAS – tai originali grožio kompanija, kurios specializacija yra rankų ir kojų priežiūra. Ispanijos „d-beauty” grupės valdomas prekės ženklas siūlo aukštos kokybės procedūras ir paslaugas, įskaitant manikiūrą, pedikiūrą, tradicinį ir pusiau permanentinį nagų lakavimą, akių, antakių ir kitas veido procedūras.

Mery Oaknin ir Sandra Benzaquen sukūrė pirmaujantį Ispanijos prekės ženklą 2005 m. Jų sėkmės istorija sukėlė D-UÑAS augimą iki daugiau nei 180 salonų ir atstovavimą ne mažiau nei vienuolikoje valstybių.

 

Jų ambicijos dėl D-UÑAS kelionės nesibaigia. Mery ir Sandra nusprendė siūlyti verslo modelio franšizę, tokiu būdu toliau skatinant prekės ženklo augimą ir padedant norintiems atidaryti savo saloną.

15 metų sėkmingos prekybos ir susidaręs lojalių klientų ratas yra šio išskirtinio verslo modelio sėkmės Ispanijos grožio sektoriuje įrodymas su unikaliais pasiūlymais, lyginant su konkurentais.

Specializacija, naujovės ir naujų technologijų bei procesų naudojimas yra pastovi D-UÑAS veikla. Bendrovė pritaikė savo gaminių asortimentą taip, kad jie būtų ekologiški ir be nuodingų produktų, tokiu būdu pašalindama galimą žalingą poveikį sveikatai ir aplinkai bei tvirtai įsipareigodama užtikrinti tvarumą.

Mes didžiuojamės, kad galime vadovautis ekologiško grožio filosofija,- sako viena iš D-UÑAS steigėjų Mery. – Mes esame tvirtai įsipareigoję ne tik savo klientams, profesionaliems metodams ir geriausiai sveikatos ir grožio pramonės praktikai, bet ir aplinkos apsaugai. Mes puikiai žinome apie bet kokį mūsų produktų poveikį.

 

2019 m. prekės ženklo rezultatai buvo labai geri. Pardavimai ir pelnas padidėjo 20%, lyginant su 2018 m. Buvo atidaryti 35 nauji salonai, įskaitant 10 salonų skirtingose Ispanijos vietose. Kiti 25 nauji salonai buvo atidaryti Lotynų Amerikos šalyse – Argentinoje, Brazilijoje, Čilėje, Kolumbijoje, Kosta Rikoje, Ekvadore, Meksikoje, Nikaragvoje, Panamoje ir Peru bei paskatino dar didesnį D-UÑAS atstovavimą šioje pasaulio dalyje.

Tokios plėtros dėka, D-UÑAS yra vienas didžiausių ir pirmaujančių grožio paslaugų teikėjų ispaniškai kalbančių šalių rinkose.

Ar jau yra pakankamai priežasčių jaustis patenkintam ir patogiai ilsėtis? Žinoma, bet ne šioms dviem atkaklioms moterims, kurios planuoja tolimesnę D-UÑAS plėtrą.

Mes esame labai patenkintos bendrovės augimu 2019 m. ir praėjusiais metais atidarytais naujais salonais. – tęsia Mery. – Mūsų tikslas yra ne tik augti mūsų tėvynėje Ispanijoje, bet ir visose Lotynų Amerikos šalių rinkose, kur mes tęsiame savo sėkmingą veiklą.

Mes stipriname visą mūsų tinklą. Tai suteikia mums galimybę teikti nuolatinę ir išsamią pagalbą visiems mūsų franšizės gavėjams.

 

Kitas neišvengiamas D-UÑAS žingsnis yra ekspozicija vienoje svarbiausių pasaulio monografinių parodų – Tarptautinėje Meksikos franšizės parodoje. 43-ioji paroda vyks kovo 5-7 d., kurios metu D-UÑAS prisijungs prie kitų 380 dalyvių, siekdamos padidinti jų 26 salonų pasiūlą Meksikoje.

Po D-UÑAS spartaus franšizės augimo 2019 m. ir 2020 m. pradžioje Ispanijoje ir tarptautiniu mastu, stebėkite šią erdvę, kad pamatytumėte dar daugiau atidaromų srities lyderio salonų Ispanijoje, Lotynų Amerikoje ir Europoje.

Gaukite daugiau informacijos www.d-unas.com ir sekite @d_unas per Twitter

Franchising LT

Lasīt citus rakstus