Bendros investicijos:

€ 150,000

Franšizės mokestis:

€ 15,000

Mėnesinis mokestis:

Derybinis

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

Derybinis

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 1997

Franšizavimo pradžia: 1999

Įmonės padaliniai: 26

Franšizės padaliniai: 19

Bendras padalinių skaičius: 45

Darbuotojų skaičius padalinyje: 2+

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„Čili Pica“ savo restoranų plėtrą pradėjo prieš 18 metų, Vilniuje. Šiandien restoranų tinklas užima lyderiaujančias pozicijas ir yra didžiausias Baltijos šalyse.

Pirmasis „Čili Pica“ picerijos restoranas buvo atidarytas 1997 m., Vilniuje. Sostinės gyventojai ir turistai restoraną kaip mat pamėgo ir pavertė viena dažniausiai lankomų vietų mieste. Lankytojai netgi turėdavo laukti eilėse, kad galėtų patekti vidun. 1999 metais įmonė pradėjo vystyti franšizės tinklą ir atidaranėti naujus restoranų tinklus, įkūrinėti mažąsias kavines, bei pristatyti maistą į namus.

„Čili Pica“ restoranai paprastai užima nuo 250 iki 300 kvadratinių metrų. Interjeras yra jaukus, neįmantrus ir atspindintis „Čili Pica“ restoranų unikalumą. Kurdami interjerą dizaineriai atsižvelgia į stiliaus paprastumą, suprasdami, kad restoranai yra skirti įvairaus amžiaus žmonėms.

Šiandien daugeliui žmonių žodis „pica“ asocijuojasi su „Čili Pica“, o pastaroji per dieną iškepa maždaug 5000 picų! „Čili Pica“ nėra vien tik picerija – joje gausu skanių ir kokybiškų patiekalų. Štai kodėl šiandien „Čili Pica“ save vadina ne picerija, o tiesiog „Čili Pica“ restoranų tinklu.

Patirtis maitinimo paslaugų srityje nėra būtina, tačiau laikoma privalumu. „Čili Pica“ organizuos mokymus ir pateiks išsamią informaciją būsimiems franšizės kandidatams. Kandidatas į franšizę gaus viską, kas būtina, norint efektyviai valdyti „Čili Pica“ tinklo restoraną.

„Čili Pica“ konsultuoja ir padeda franšizės gavėjui šiais klausimais:

  • Verslo vadyba ir administravimas;
  • Būsimos restorano vietos pasirinkimas;
  • Interjero dizainas;
  • Statyba ir įranga;
  • Technologiniai projektai;
  • Techninė įranga;
  • Rinkodaros planavimas;
  • RVASVT (RVSAVT) sistemų įvedimas;
  • Darbuotojų atranka ir supažindinimas su reikalavimais;
  • Įvairūs su personalu susiję klausimai.

 

Kiti privalumai tapus „Čili Pica“ franšizės gavėju:

  • Franšizės gavėjui leidžiama naudotis franšizės davėjo reklamos rezultatais, franšizės davėjo atliktų tyrimų ir bandymų duomenimis. Franšizės gavėjas gali dalyvauti daugelyje verslo plėtros programų (tai labai svarbu, norint išsilaikyti rinkoje ir sėkmingai dirbti);
  • Franšizės gavėjas gali naudotis franšizės davėjo sukurtu tiekėjų tinklu;
  • Franšizės gavėjas turi teisę naudoti franšizės davėjo licencijas, prekės ženklus, technologines paslaptis ir kitą konfidencialią informaciją;
  • Prieš atidarant restoraną „Čili Pica“ bendrovė išmokys franšizės gavėją ar jo įgaliotą atstovą tinkamai valdyti restoraną. Pagrindiniai darbuotojai (virėjas, kepėjas, vyriausiasis padavėjas) taip pat kruopščiai mokysis, kad gebėtų tiksliai atlikti savo funkcijas restorane.

„Čili Pica“ suteikia franšizės gavėjų tinklui galimybę pasinaudoti rinkos informacija ir darbo patirtimi skirtingose rinkose. „Čili Pica“ siekia, kad franšizės gavėjo veikla būtų aukščiausios kokybės, todėl įmonė reikalauja tiksliai laikytis griežtų kokybės standartų.


Sandra Stankeviciute

Direktorius

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS