Bendros investicijos:
€ 50,000
Franšizės mokestis:
€ 15,000
Mėnesinis mokestis:
6%
Mėnesinis rinkodaros mokestis:
€ 0.00
Franšizių skaičius
Investicijos grąža
Laiko tarpas
PAGRINDINĖ INFORMACIJA
Įkūrimo metai: 2009
Franšizavimo pradžia: 2010
Įmonės padaliniai: 6
Franšizės padaliniai: 43
Bendras padalinių skaičius: 49
Darbuotojų skaičius padalinyje: 12
Sutarties laikas: 36 mėnesių
FRANŠIZĖ INTERNETE
TINKLALAPIS„Lviv Handmade Chocolate“ buvo įkurta 2009 m. Lvove ir tapo neatsiejama modernaus Lvovo dalimi. 2010 m. „Lviv Handmade Chocolate“ pradėjo plėsti savo tinklą visoje šalyje. Šiuo metu 26-iuose Ukrainos ir užsienio miestuose yra 49 šokolado parduotuvės. 2015 m. gruodžio mėnesį „Lviv Handmade Chocolate“ pradėjo plėtoti savo tinklą Azijoje ir atidarė šokolado parduotuvę Baku, Azerbaidžane. Iki 2019 m. birželio mėnesio Baku jau veikė 3 šios įmonės šokolado parduotuvės.
„Lviv Handmade Chocolate“ kuria ne tik rankų darbo šokoladą, bet ir laimę“ – tokia yra pagrindinė bendrovės misija. Didžiausias pagyrimas ir laukiamiausias įmonės tikslas – laimė klientų akyse.
• Siekiantis savirealizacijos;
• Atsakingas ir patikimas;
• Iniciatyvus;
• Norintis tapti sėkmingos įmonės dalimi;
• Mėgstantis šokoladą;
Sumokėta vienkartinė išmoka suteikia šias galimybes:
• Teisė naudotis „Lviv Handmade Chocolate TM“ prekės ženklu;
• Patikrinto finansinio modelio naudojimas;
• Ekonominio pelningumo modelio apskaičiavimas, įskaitant atsipirkimo laikotarpį;
• Techninė priežiūra / palaikymas visuose etapuose, pradedant projekto komanda;
• Dizaino projekto vystimas;
• Programinė įranga (ji individualiai pritaikoma atsižvelgiant į „Lviv Handmade Chocolate“ verslo veiklos ypatumus);
• Darbuotojų mokymo ir veiklos rezultatų peržiūra, kurią vykdo bendrovės mokymo centras;
• Idėjos įgyvendinimas ir įmonės standartai;
• Franšizės vadovą, kuriame pateikiamos išsamios instrukcijos, taisyklės bei dokumentacija, suteikianti žinių apie verslo valdymą bei vystymą verslo pradžioje ir ateityje;
• Meniu ir standartiniai receptai;
• Pagalba rinkodaros srityje;
• Kavinės atidarymas, kuriame dalyvauja projekto komanda;
• Kavinės proceso optimizavimas nuo atidarymo pradžios.
Franšizės gavėjui sutarties metu užtikrinama:
• Darbuotojų mokymo programa ir švietimo sistemos organizavims;
• Pagalba sprendžiant užduotis, atsakant į iškilusius klausimus, susisiekiant su bendrovės specialistais;
• Asortimento atnaujinimas parduotuvėje, atsižvelgiant į rinkos tendencijas ir atostogų laikotarpius;
• Šokolado parduotuvės aprūpinimas gamintojo gaminiais;
• Suvenyrinių gaminių kūrimas ir tiekimas;
• Aukštos kokybės medžiagų ir indų tiekimas;
• Nuolatinis meniu atnaujinimas kavinėje;
• Projektavimo paslaugos;
• Vizualinės medžiagos, skirtos rinkodaros renginiams įgyvendinti;
• Galimybė naudotis lojalumo sistema;
• Pagalba kontroliuojant personalo darbą, laikantis aptarnavimo standartų;
• Galimybė pritaikyti partnerių – franšizės gavėjų patirtį iš kitų regionų.
Įmonės įkūrimo metai: 2009 m.;
Franšizė įkurta nuo: 2010 m.;
Rinkodaros mokestis: 0%;
Franšizės sutarties trukmė (metais): 3;
Investicinė grąža (mėnesiais): 24+;
Darbuotojų skaičius 1 parduotuvėje: 12+;
Iš viso parduotuvių (2019 m. Spalio mėn.): 49 (6 įmonei priklausančios parduotuvės + 43 franšizės parduotuvės).