
Bendros investicijos:
€ 65,000
Franšizės mokestis:
€ 35,000
Mėnesinis mokestis:
6%
Mėnesinis rinkodaros mokestis:
2%
Franšizių skaičius
Investicijos grąža
Laiko tarpas
PAGRINDINĖ INFORMACIJA
Įkūrimo metai: 1988
Franšizavimo pradžia: 1998
Įmonės padaliniai: 0
Franšizės padaliniai: 250
Bendras padalinių skaičius: 250
Darbuotojų skaičius padalinyje: 2+
Sutarties laikas: 60 mėnesių
FRANŠIZĖ INTERNETE
TINKLALAPIS„Lizarran“ yra „pinchos“ (tapas) patiekalų ir alaus baras, kuriame ypatingos patirtys padeda sukurti linksmą ir neįprastą atmosferą. „Lizarran“ prekės ženklas lyderiauja Ispanijos alaus barų, bei ispaniškų tapas patiekalų sektoriuose visame pasaulyje. Tai taip pat yra vienas vertingiausių ir populiariausių restoranų prekės ženklų mūsų šalyje dėl meistriškumo bei į klientą orientuoto valdymo.
„Lizarran“ verslo modelis yra sėkmingo verslo paslaptis, kuriuo siekiama pagerinti įmonės valdymą ir jos franšizės gavėjų pelningumą. Prekės ženklas paremtas stipriomis asmenybėmis ir sparčia pardavimų sistema.
„Lizarran“ įmonė tvirtai žiūri į plėtros planus Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė siekia partnerystės, kurios metu per 10 metų būtų įsteigti mažiausiai 5 restoranai.
Bendrieji reikalavimai „Lizarran“ franšizės gavėjui:
• Lojalumas. Imonės prekės ženklui ir jį apibrėžiantiems standartams;
• Iniciatyvumas ir savarankiškumas: ieškomas ryžtingas asmuo, kuris gali priimti bei išspręsti bet kokias su ekonomine veikla susijusias pareigas, yra pakankamai autoritetingas vadovauti savo darbuotojams, pasižymi gerais įgūdžiais priimant sprendimus;
• Investuotojas: Turintis pakankamus vadybos įgūdžius, kad būtų galima koordinuoti ir vadovauti savo darbuotojams, nereikėtų kištis į kasdienį verslo valdymą.
• Ekonominis pajėgumas. Reikiamos finansinės galimybės investuojant;
• Atsidavimas. Verslo valdymas reikalauja laiko, energijos ir lyderystės, ypač pirmosiomis veiklos dienomis. Motyvacija ir atkaklumas yra svarbiausios savybės;
• Valdymo įgūdžiai. Verslo plėtrai reikalingų valdymo priemonių išmanymas ir kontrolė;
• Asmeniniai įgūdžiai. Gebėjimas įsijausti į klientus ir savo komandą. Ryžtingas vadovavimas ir lyderio savybės;
• Etika. Bet kokie neigiami franšizės gavėjo veiksmai ar elgesys valdant savo verslą gali tiesiogiai paveikti įmonės veiklą.
„Lizarran“ suteiks:
• Palaikymą franšizės gavėjui;
• Mokymosi programą;
• Grafinio dizaino paslaugas;
• Vietinės rinkodaros konsultacijas;
• Architekto pąslaugas ruošiant restorano maketą;
• Profesionalų įrengimo darbų grafiką;
• Nuolatinius atnaujinimus ir palaikymą nario puslapyje;
• Asmeninę svetainę, pritaikytą esamai vietai;
• Mobiliąją programėlę ir užsakymus internetu;
• Patyrusią franšizės organizaciją;
• Inovatyvią bendrovę;
• Galimybę kruopščiai pasirinkti franšizės gavėjus;
• Palankią perkamąją galią;
• Vykdomąją komandą investuotojams;
• Šiuolaikines rinkodaros priemones;
• Ekstraneto tinklo programą;
Reklamos mokestis: 2%;
Bendras barų skaičius: 224;
Franšizės sutarties trukmė (metais): 10 + 10;
Patalpų dydis: nuo 90 iki 150 kvadratinių metrų;
Patalpų vietos: pagrindinės gatvės, prekybos centrai, oro uostai, geležinkelio stotys, teminiai parkai, vyriausybės pastatai, kino teatrai.